Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 20 januari 2013

Söndag

Kommer nog bli en sen lunch idag. Vaknade av en tjej som ropade på sin mamma 08:59 ;) Så ni förstår nog att frukosten inte var uppäten innan 10 ;)
För inte går det att äta med en gång heller. Var nog klara vid bordet 10:30 tror jag. Imorgon blir det annat, då Tove ska vara på dagis 09:00! :O
Hade ju helst av allt bara velat ta det lugnt och slippa ställa massa klockor nu men ska vi ha Tove hemma måste hon vara hemma i MINST 6 månader och det vill vi inte. Men får se hur det går och funkar med detta, funkar det inte får hon ju givetvis vara hemma. Men hon trivs så bra på dagis och behöver den stimulansen. Inte samma att bara vara hemma ju som att vara där med alla kompisar.
Men vi får som sagt se hur det funkar sen, sen när bebisen kommit och så.

Just nu leker hon med sitt tåg. Sån trä-tågbana. Bästa köpet. Synd bara att det vart så lite i ett paket och vi bara köpte ett! Dumt ;) Man kan ju inte bygga så lång bana med den, typ bara den som visas på exemplet. Så blir att komplettera med mer räls snart tror jag allt.
Köpte ju innan jul på NETTO. 200:- kostade det, sen hittade jag exakt likadant set fast i BRIO, det kostade 400:- ;) Sjukt egentligen.. För det var verkligen exakt likadant!

Idag blir det nog inte mycket gjort. Tråk men så är det väl ibland.

Nu ska jag sätta mig med Tove. Vad ska ni göra denna söndag!?

Inga kommentarer: